Alfa Romeo mení vizuál, pozrite sa, ako vyzerá nová identita!

10.06.2022

Autor: FK

Každá značka dbá v súčasnej dobe na to, ako vyzerá a komunikuje s verejnosťou. Súvisí to nie len s webovými stránkami, propagačnými materiálmi a stykom s médiami, ale aj s vizuálom predajní a ich spôsobom oslovovania zákazníka. Alfa Romeo si na tomto všetkom dáva opäť viac záležať - pozrite sa, ako.

Miláno, hlavné mesto módy, dizajnu a talianskej kreativity 

Pri príležitosti uvedenia modelu Alfa Romeo Tonale na trh sa včera predstavil prvý modernizovaný showroom. Nachádza sa v Miláne, v meste, kde bola v roku 1910 založená svetoznáma značka a je to prvý showroom na svete, ktorý ukazuje novú identitu značky, ktorá je charakterizovaná ako reinterpretácia klasického štýlu v modernom tóne.

Nový vlajkový obchod Alfy Romeo s moderným a lineárnym dizajnom predstavuje minimalistický a technologický priestor, ktorý harmonicky spája svoje prvky. Vonku sú návštevníci vítaní tradičným kurzívým písmom umiestneným na showroome a veľkým, reflexným červeným totemom. 

Červená a sivá, dôležitá kombinácia

Priestor obsahuje historickú "červenú Alfa", žiarivú a odvážnu farbu pripomínajúcu vnútorne emócie, vďaka ktorým je táto značka od roku 1910 symbolom talianskej ušľachtilej športovosti. Živosť červenej sa spája s eleganciou sivej, ktorá v mnohých rôznych odtieňoch, je schopná vyjadriť "prémiovosť" značky a technológiu v rade Alfa Romeo. Táto kombinácia vášne a inovácie robí túto taliansku značku takou výnimočnou a kľúčovou súčasťou prémiového klastra Stellantis.

Interiéry showroomu kombinujú prírodné materiály s inovatívnymi textúrami a sfarbeniami. Je zamatovo podsvietený červenými LED diódami na každej expozičnej ploche. 

Kombinácia histórie a súčasnosti

Napríklad v Lounge Area si zákazník môže prehliadnuť históriu značky pri listovaní v rôznych knihách, formou nákupu tovaru alebo jednoduchým relaxom v kaviarni. Novinkou je aj oblasť "Pridajte sa", ktorá predstavuje akýsi portál do budúcnosti značky, kde si zákazník môže pozrieť ukážky pripravovaných verzií automobilov. 

Napokon, v novom showroome je časť na nákupy a miesto pre popredajný servis, čo je ďalšia kľúčová fáza zákazníckej skúsenosti. Alfy Romeo udržiava vzťahy so zákazníkom na to, aby sa postarali o jeho akúkoľvek potrebu.

Francesco Calcara, senior viceprezident pre globálny marketing a komunikáciu Alfa Romeo:

"Inaugurácia prvého modernizovaného showroomu na svete s novou Brand Identity tu v Miláne je pre nás kľúčovým momentom a príležitosťou inšpirovať svet z Talianska tým, že zostaneme verní našim koreňom.

S modelom Tonale zažíva Alfa Romeo radikálnu revolúciu smerom k novej ére konektivity a elektrifikácie. Táto "metamorfóza" sa netýka len produktov a technológií, ale nanovo definuje celú zákaznícku skúsenosť, ktorá zahŕňa kvalitu služieb a identitu značky.

Zároveň sa postupne menia aj webové stránky, dostupné už v medzinárodnej verzii alfaromeo.com. Postupne sa budú meniť stránky vo všetkých krajinách.